مزایای مهاجرت به استرالیا
مزایای مهاجرت به استرالیا

مزایای مهاجرت به استرالیا و گرفتن اقامت دائم استرالیا

استرالیا ششمین کشور بزرگ جهان به وسعت یک قاره:

استرالیا با طبیعتی دلچسب، کیفیت بالای زندگی و تنوع جمعیتی بسیار زیاد، مقصدی خاص برای مهاجرین است. 10 % از تنوع زیستی جهان متعلق به این کشور است و تعداد زیادی از گیاهان و حیوانات بومی آن ار در جای دیگری از کره زمین نخواهید دید. با اخذ اقامت استرالیا، اقلیمی زیبا، از جنگل های بارانی گرمسیری در شمال تا بیابان های قرمز مرکزی، از مناطق برفی جنوب شرقی تا قلمرو قطب جنوب پیش روی شماست. استرالیا جاهای دیدنی زیادی دارد که به عنوان میراث جهانی در یونسکو به ثبت رسیده اند. از جمله دیدنی های استرالیا می توان به ریف دیواری بزرگ، پارک ملی اولورو کاتا تیتا و خانه اپرای سیدنی اشاره کرد.

بومیان استرالیا از جمله بازماندگان تمدنی کهن هستند که در حدود 60000 سال قبل تشکیل شده است. امروزه استرالیا به عنوان یک کشور چند فرهنگی در جهان شناخته می شود که از فرهنگ های بومی و مهاجر شکل گرفته است. اقتصاد استرالیا به دلیل پایین بودن نرخ بیکاری و تورم، وجود پیوندهای قوی با اکثر کشورهای قدرتمند جهان و بهره مندی از نیروی کار متخصص، در آینده به جایگاه خوبی در دنیا دارد و به همین دلیل مهاجرت به استرالیا، مهاجرتی موفق خواهد بود. حتی اگر نسل اول مهاجرین استرالیا، روزهای سختی را برای رسیدن به رفاه کامل تجربه کنند نسل دوم مهاجرین(فرزندان آنها) زندگی خوبی را پیش رو دارند.

سیاست خارجی و تجاری استرالیا امنیت و رفاه بلند مدت را ترویج می دهد. این تلاش ها در جهت منافع ملی استرالیا می باشد و باید گفت به سرعت در حال پیشرفت است. در کنار این موضوع دولتمردان استرالیا، حمایت از نظم پایدار جهانی را در دستور کار خود قرار داده اند. استرالیا سالهاست در تلاش های جهانی برای ایجاد صلح و امنیت حضور پررنگی دارد و در ترویج تجارت جهانی و آزاد سازی سرمایه گذاری، جزو فعال ترین کشورهای جهان بوده است که این موضوع، مهاجران را برای اقامت استرالیا مشتاق و مصمم کرده است.

همچنین ببینید

انجمن روانشناسان استرالیا (APS )

انجمن روانشناسی استرالیا

انجمن روانشناسی استرالیا (APS) یک نهاد ملی و حرفه ای است که نمایندگی روانشناسان بالینی در …