تبریک نخست وزیر و ملکه استرالیا
تبریک نخست وزیر و ملکه استرالیا

تبریک نخست وزیر و ملکه استرالیا

استرالیایی‌ها می‌توانند با اجرای دستورالعمل‌هایی برای مراسم سالگرد ازدواج یا تولد خود از ملکه، نخست‌وزیر و یا فرماندار کل استرالیا پیام‌هایی شخصی تبریک دریافت کنند.پیام‌های سالگرد، پیام‌های تبریک شخصی از جانب ملکه، نخست‌وزیر و فرماندار کل استرالیا به هر استرالیایی هستند که جشن تولد یا سالگرد ازدواج ویژه‌ای را جشن می‌گیرد و در این مطلب سعی می‌کنیم چگونگی دریافت پیام تبریک شخصی از طرف نخست وزیر و ملکه استرالیا را شرح دهیم.

[caption id="attachment_2799" align="alignnone" width="618"]پیام تبریک نخست وزیر و ملکه استرالیا پیام تبریک نخست وزیر و ملکه استرالیا[/caption]

درخواست برای دریافت پیام سالگرد

استرالیایی‌ها در چنین مناسبت‌هایی می‌توانند از نخست‌وزیر پیامی دریافت کنند:

  • پنجاهمین سالگرد ازدواج و سالگردهای ازدواج پس از آن
  • صدمین سالگرد تولد و تمامی سالگردهای تولد پس از آن

استرالیایی‌ها در چنین مناسبت‌هایی می‌توانند از ملکه پیامی دریافت کنند:

  • شصتمین سالگرد ازدواج و هر پنج سال یکبار پس از آن
  • صدمین سالگرد تولد و هر پنج سال یکبار پس از آن

درصورتی که در شصتمین سالگرد ازدواج یا صدمین سالگرد تولد خود از ملکه پیام تبریکی دریافت نکرده‌اید می‌توانید برای مناسبت بعدی (شصت و یکمین سالگرد ازدواج و یا صد و یکمین سالگرد تولد) درخواست دهید. پس از دریافت این پیام در شصت یا شصت و یکمین سالگرد ازدواج یا سالگرد تولد عنوان شده، شانس بعدی برای دریافت چنین پیامی شصت و پنجمین سالگرد ازدواج و صد و پنجمین سالگرد تولد خواهد بود.

برای دریافت این پیام‌ها باید مدارک مورد نیاز برای تایید جزئیات مناسبت را ارسال کنید. برای هر پیام باید درخواست جدیدی پر شود زیرا پیام‌ها به صورت خودکار ارسال نمی‌شوند.

درخواست برای دریافت پیام

برای دریافت پیام سالگرد این مراحل را دنبال کنید:

قدم اول: مدارک مورد نیاز برای سالگرد مربوطه را جمع‌آوری کنید. این مدارک باید کاملا واضح نام و نام خانوادگی افرادی که سالگرد برای آنها برگزار می‌شود و تاریخ سالگرد را نشان دهد. مدارک از این قرارند:

  • کپی گواهی تولد، گذرنامه و گواهی ازدواج.

یا

  • اظهارنامه قانونی حاوی نام افراد مورد نظر و جزئیات مناسبت. فرم‌های اظهارنامه قانونی در دفاتر پست موجود هستند و یا می‌توانید به صورت آنلاین از دفتر دادستانی کل به آدرس زیر اقدام کنید. http://www.ag.gov.au/Publications/Pages/Statutorydeclarations.aspx

قدم دوم: با دفتر انتخاباتی یکی از اعضای مجلس فدرال و یا دفتر یکی از سناتورهای منطقه یا ایالت خود تماس بگیرید تا اقدامات لازم برای ارسال درخواست شما را انجام دهند.

اگر به اطلاعات تماس نمایندگان مجلس فدرال نیاز دارید از دو لینک اعضای مجلس یا سناتورها به آدرس‌های زیر استفاده کنید: http://www.aph.gov.au/Senators_and_Members/Members

http://www.aph.gov.au/Senators_and_Members/Senators

همچنین می‌توانید اسامی افراد، کد پستی و حوزه آنها را در اینترنت جستجو کنید.

تحویل پیام

پیام‌های سالگرد می‌توانند مستقیم برای گیرنده ارسال شوند و یا در صورت نیاز (برگزاری غافلگیرانه مراسم) به آدرسی دیگر تحویل داده شوند.

زمانبندی درخواست پیام‌ها

ثبت درخواست برای پیام:

برای اطمینان از به موقع رسیدن پیام، باید دست‌کم دو ماه پیش از تاریخ برگزاری مراسم درخواست خود را ثبت کنید.

اگر امکان ثبت درخواست در چنین بازه زمانی برایتان وجود ندارد، تمام تلاش را برای پردازش به موقع درخواست‌ها انجام خواهد شد، اما هیچ تضمینی برای به موقع رسیدن پیام‌ها وجود ندارد.

ارسال پیام‌ها:

پیام‌های نخست‌وزیر معمولا ۱۰ روز زودتر از مراسم ارسال می‌شوند.

در بعضی از موارد و در صورت درخواست متقاضی می‌توان پیام‌ها را زودتر از تاریخ اصلی مراسم ارسال کرد. اما امکان ارسال بیش از یک ماه زودتر پیام‌ها وجود ندارد.

پیام‌های تاخیردار:

درصورتی که تاریخ مناسبتی را فراموش کرده باشید، می‌توانید تا ۶ ماه پس از مناسبت برای دریافت پیام درخواست دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت دفتر نخست وزیر و اعضای دولت استرالیا مراجعه کنید.

 

همچنین ببینید

مزایای مهاجرت به استرالیا

مزایای مهاجرت به استرالیا

موقعیت و امنیت خوب شغلی یکی از مهمترین دلایل رواج مهاجرت به استرالیا، اقتصاد قوی …