آموزش زبان در استرالیا
آموزش زبان در استرالیا

هزینه آموزش زبان در استرالیا

هزینه آموزش زبان انگلیسی در استرالیا

اگر برای مهاجرت به استرالیا نیاز به گذراندن دوره های آموزشی زبان دارید، آگاهی از هزینه آموزش زبان در استرالیا به شما کمک می کند تا برآوردهای مالی خود را در کنارهزینه زندگی در استرالیا، دقیق تر انجام دهید. در اینجا هزینه های یادگیری زبان در استرالیا و مدارک رسمی و عمومی قابل قبول در این کشور را بررسی می کنیم. پس از مطالعه این مقاله می توانید انتخاب های هوشمندانه و به صرفه تری را برای آینده شغلی و تحصیلی خود در کشور استرالیا داشته باشید.

هزینه یادگیری زبان در استرالیا و مدارک رسمی قابل قبول

بستگی به نوع فعالیتی که در پیش دارید هزینه های آموزش زبان انگلیسی در استرالیا برای شما متفاوت است. شما ممکن است به عناوین مختلفی قصد مهاجرت به استرالیا را داشته باشید یا حتی هم اکنون در این کشور ساکن هستید. در ابتدا باید به این سوال مهم پاسخ دهید که آموزش زبان در استرالیا را برای چه می خواهید؟ برای ارتباط برقرار کردن بهتر با افراد، برای ادامه تحصیل و حضور در کلاس های کالج و دوره tafe یا برای کسب کار و …جواب دادن به این سوال ها تا حدود زیادی به شما کمک می کند و می توانید تصمیم بگیرید که با توجه به نیاز خود احتیاج به چه نوع کلاس های زبان دارید و در نهایت چه مقداری باید هزینه کنید.

مدارک رسمی آموزش زبان در استرالیا

در لیست زیر مهمترین و معتبرترین مدارک قابل پذیرش زبان انگلیسی در کشور استرالیا آورده شده است. نکته مهم فواصل زمانی سریع در برگزاری این آزمون هاست. تعداد زیاد برگزاری آزمون های انگلیسی نشان دهنده درخواست زیاد برای دریافت این مدارک است. برعکس ایران که فاصله زمانی برای برگزاری آزمون های بین المللی زبان بسیار زیاد است در کشور استرالیا شما هر زمان اراده کنید می توانید خود را محک بزنید و مدرک خود را بگیرید.

مدارک رسمی و مورد قبول در آموزش زبان استرالیا:

  • IELTS
  • TOEFL
  • PTE Academic
  • OET
  • Cambridge (CAE)

هزینه مدارک آموزش زبان در کشور استرالیا

می توانید یکی از مدارک فوق را با توجه به کاربرد این مدارک و شرایط شخصی تان، انتخاب کنید و در کلاس های آموزشی دوره این مدرک، شرکت کنید. توجه داشته باشید که هزینه آزمون های آموزش زبان در استرالیا با توجه به نوع امتحان متفاوت است.

 

آزمون هزینه آزمون به دلار استرالیا  زمان دریافت جواب آزمون
IELTS 340 AU$ 13 روز کاری
OET AU$ 587 15 روز کاری
TOEFL US$ 300 10 روز کاری
PTE AU$ 340 5 روز کاری
CAE AU$ 320 2 تا 6 هفته

دوره آموزش زبان ELICOS و هزینه دوره ELICOS

علاوه بر آزمون های رسمی و بین المللی یاد شده، دوره های دیگر زبان انگلیسی در کشور استرالیا برگزار می شود. این دوره ها عمومی تر و از نظر هزینه آموزش زبان در استرالیا به صرفه تر هستند و معروف ترین آنها دوره ELICOS است. نام این دوره مخفف English Language Intensive Courses for Overseas Students است که در واقع دوره عمومی آموزش زبان انگلیسی در کشور استرالیا قبل از ورود به دانشگاه است.

این دوره به قدری معروف است که افراد از سراسر دنیا می توانند برای حضور در این دوره اقدام به گرفتن ویزای کشور استرالیا کنند اما این نوع ویزا برای ایرانی ها صادر نمی شود و شما تنها در صورت داشتن ویزای تحصیلی می توانید برای گرفتن این دوره زبان به خاک استرالیا وارد شوید. مراکز معتبر کشور استرالیا، شرکت های بین المللی و حتی دانشگاه های مطرح این کشور مانند دانشگاه ملبورن مدرک زبان ELICOS را قبول می کنند و داشتن این مدرک برای ورود به این مراکز قابل قبول است.

نکته مهم:

شرایط گذراندن این دوره در کشور استرالیا به صورت تمام وقت است. به عبارت دیگر شما در هنگام گذراندن این دوره نمی توانید به کار دیگر یا تحصیل مشغول باشید و باید تمام وقت خود را به گذراندن آن اختصاص دهید.

همچنین ببینید

مالیات بر درآمد استرالیا

سیستم مالیات بر درآمد استرالیا

یکی از هزینه های حتمی و ضروری برای زندگی در استرالیا، اخذ مالیات توسط دولت …